קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות25
ציון בריאות15
מגזין

לביבות

לביבות
לביבות הן חלב חינם מנה צדדית. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 25 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 266 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. גשו לסופר וקנו מלח כשר, בצל, עירית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו לביבות, הלביבות הטובות ביותר, ו לביבות Tex-Mex (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה מגורדים בקערה גדולה או מיכל מזון בטוח אחר, למלא אותו במים, ולאחר מכן להתאמץ. חזור על תהליך שטיפה זה 2 או 3 פעמים עד המים פועל ברור, ואז לנקז את תפוחי האדמה, לסחוט כמה שיותר מים ככל האפשר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים את תפוחי האדמה שטופים בצל מגורד בקערה גדולה ומערבבים אותם יחד עם הידיים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את ארוחת המצות ומערבבים יחד, ואז מוסיפים את העירית. לבסוף, להוסיף את הביצים ולעסות אותם לתוך תערובת תפוחי אדמה עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
ארוחה מצהארוחה מצה
עיריתעירית
תפוח אדמהתפוח אדמה
ביצהביצה
4
מוסיפים את המלח והפלפל ומערבבים אותו עם הידיים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
5
חום 2 עד 3 כפות שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני. עבודה בקבוצות כך הלביבות אינן צפופות במחבת, לקחת חלק בגודל כדור גולף של תערובת תפוחי אדמה, לשטח אותו בין כפות הידיים שלך, ולהוסיף אותו למחבת. חוזר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מבשלים את הלביבות עד שהן פריכות וחומות בקצוות, כ -3 דקות; ואז הופכים ומבשלים עוד 2 עד 3 דקות, עד חום זהוב פריך ועמוק בכל רחבי ועדיין רך בפנים.
7
העברה לצלחת מרופדת בנייר מגבת או גיליון אפייה. חזור עם תערובת תפוחי אדמה הנותרים, הוספת כף או כך של שמן בין קבוצות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מגבות ניירמגבות נייר
8
עבור הלביבות שורש סלרי-גזר לבן: בצע את ההוראות עבור גרסת תפוחי האדמה, החלפת שורש סלרי גזר לבן עבור תפוחי אדמה (ודילוג על שלב השטיפה בהתחלה) ולהחליף את הפטרוזיליה עבור עירית.
מרכיבים שתצטרך
CeleriacCeleriac
גזר לבןגזר לבן
תפוח אדמהתפוח אדמה
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
1
חותכים את הסקווש לחתיכות ולהעביר אותם דרך הדיסק הצורם של מעבד מזון. לאחר מכן בצע את ההוראות עבור גרסת תפוחי האדמה, החלפת הדלעת לתפוחי האדמה (ודילוג על שלב השטיפה בהתחלה) ולהחליף את המרווה עבור עירית, ובישול הלביבות מעט יותר מעל חום נמוך מעט (כ 4 דקות בצד הראשון ו 3 דקות בצד השני על חום בינוני-נמוך).
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
עיריתעירית
סקוושסקווש
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
אתה יכול לחמם את הלביבות בתנור 450 מעלות F ב 3 עד 4 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1קילוגרםדלעת סקווש, קלופים, זרעים ו pith הוסרדלעת סקווש, קלופים, זרעים ו pith הוסר25ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שורש סלרי, מקולף ומגורדשורש סלרי, מקולף ומגורד5largesביציםביצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרווה טרייה קצוצהמרווה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח כשר, כגון קריסטל יהלוםמלח כשר, כגון קריסטל יהלום11 קילו קישואים,מלח כשר, כגון קריסטל יהלוםמלח כשר, כגון קריסטל יהלום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף חומץ שרי או מיץ לימון1 כף חומץ שרי או מיץ לימון2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף חומץ שרי או מיץ לימון1 כף חומץ שרי או מיץ לימון1( חצילים)בצל, מגורדבצל, מגורד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר לבן, מגורדגזר לבן, מגורד907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה russet, קלופים מגורדים בצפיפותתפוחי אדמה russet, קלופים מגורדים בצפיפות