קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

לביבות קישואים גזר

לביבות קישואים גזר
לביבות קישואים גזר דורשות כ 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 119 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 18. אם יש לכם רוטב חזרת, גבינת פרמזן, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 13%, המנה הזו די גרועה. לביבות גזר קישואים, לביבות קישואים וגזר, ו לביבות קישואים פטה גזר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בבלנדר מניחים 2/3 כוס שמנת חמוצה, בזיליקום, מיץ לימון, מלח ופלפל; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מעבירים לקערה קטנה. בקערה אחרת שלבו את המיונז, רוטב חזרת והשמנת החמוצה שנותרה. מכסים ומכניסים למקרר לשני הרטבים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מניחים בצל וחמאה בכלי המתאים למיקרוגל. מכסים; מיקרוגל גבוה עד שהבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
4
מוסיפים את הביצה, הקישואים והגזר. בקערה קטנה שלבו את הקמח, הגבינה, קמח התירס, המלח והפלפל; מערבבים פנימה תערובת ירקות רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
במחבת חשמלית מחממים 2 אינץ'. של שמן ל 375 כ. זרוק את הבלילה על ידי כפות מעוגלות, כמה בכל פעם, לשמן חם. מטגנים עד להזהבה, בערך 1-1 / 2 דקות מכל צד.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
6
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים ארוזים קלותעלי בזיליקום טריים ארוזים קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1גדולגזר, מגוררגזר, מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חזרתרוטב חזרת11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק18ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן לטיגוןשמן לטיגון2(חוֹרֶף)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים18ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה, מחולקשמנת חמוצה, מחולק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים בינוניים, גרוסים וסחוטים יבשים (בערךקישואים בינוניים, גרוסים וסחוטים יבשים (בערך

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' רוז ברזיל ברוט בקבוק מסנוור. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.