קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

לבן צ'ילי VII

לבן צ'ילי VII
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל לבן צ'ילי השביעי. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 361 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו פלפלים חלפיניו, שעועית צפונית מדהימה, סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. . נסו 6th תחרות צ'ילי שנתית: ערך # 6-סיר חרס Jalapeno פופר עוף לבן צ' ילי, צ'יפוטלה עוף צ' ילי לבן עם תירס ושעועית לבנה {ללא גלוטן}, ו צ'ילי לבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני. מבשלים את העוף בשמן החם עד השחמה לחלוטין, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל והסלרי למחבת; מבשלים ומערבבים עד שהירקות מתרככים מעט, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מעבירים את תערובת העוף לבישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
4
מערבבים את אבקת השום, כמון, עלה דפנה, מלח, פלפל שחור, אורגנו, פלפל קאיין, פלפלים חלפיניו, צ ' ילי ירוק, מניית עוף, מים, שעועית צפונית גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית צפונית נהדרתשעועית צפונית נהדרת
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל קאייןפלפל קאיין
ציר עוףציר עוף
אבקת שוםאבקת שום
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
פלפל שחורפלפל שחור
עלי דפנהעלי דפנה
אורגנואורגנו
כמוןכמון
מיםמים
מלחמלח
5
מבשלים על 8 עד 10 שעות נמוכות, או על 4 עד 5 שעות גבוהות.
6
הסר את עלה המפרץ מהתערובת. מערבבים את השמנת החמוצה ושמנת כבדה דרך הצ ' ילי כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי דפנהעלי דפנה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1קילוגרםשעועית צפונית נהדרתשעועית צפונית נהדרת113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 פלפלים חלפיניו קצוצים1/2 פלפלים חלפיניו קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3גבעולים גדוליםסלרי, קצוץסלרי, קצוץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו טחוןאורגנו טחון11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema Cavan יבש נוסף עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.