קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

לבשל את הספר: סלמון נרפא מהר

לבשל את הספר: סלמון נרפא מהר
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? לבשל את הספר: סלמון נרפא מהר יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 325 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. אם יש לכם שמן זית באמת, עלי סלרי זעירים, פילה סלמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קסדייה קינוח שוקולד פטל # Choctoberfest כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לבשל את הספר: קמחי מהיר, לבשל את הספר: Sukiyaki מהיר, ו סלמון סאקי מהיר עם קינואה (מתכונים דומים).

הוראות

1
דק לחתוך פילה סלמון בר 1 קילו באלכסון לפרוסות גדולות, דקות.מפזרים בנדיבות מלח מלדון או מלח ים אחר, וטוחנים את העידוד על מגש גדול. מסדרים את פרוסות הסלמון בשכבה אחת על גביהמלח והפלפל, ואז מפזרים שוב מלח ופלפל. קשקש עם עלי שמיר קצוצים. מכסים בניילון נצמד, לוחצים עליו ישירות אל הסלמון, ומקררים במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
(צינור גדול)(צינור גדול)
שמירשמיר
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
2
הסר את לעטוף פלסטיק, drizzlewith שמן זית מעולה ממש טוב, ולפזר עם scallions פרוס וקומץ עלים סלרי זעירים.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
לחם סנדוויץ', קלוי ומפוררלחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
3
מגישים עם פרוס דק, חמאה pum-pernickel או לחם כהה טוב אחר.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.