קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות12
מגזין

לובסטר ניובורג

לובסטר ניובורג
לובסטר ניובורג יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 368 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מיין לובסטרים, קורנפלור, לחם, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו לובסטר ניובורג, לובסטר ניובורג, ו לובסטר ניובורג (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף ולנקז פטריות; לקצץ ולהשליך קצוות גזע דהוי. דק לחתוך פטריות ולשים במחבת 10 עד 12 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים 1/4 כוס שרי, שאלוט, מיץ לימון, ו 2 כפות חמאה. מערבבים לעתים קרובות על חום גבוה עד המיצים להתאדות, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, בקערה קטנה ועמוקה, קצפת עד שהיא מחזיקה פסגות רכות. טעם לטעום עם מלח, פלפל, בערך 1 כף שרי. אם לפצות עד 2 שעות קדימה, לכסות ולהירגע.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה קטנה אחרת, לערבב מרק תירס.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים לתערובת פטריות ומערבבים עד רותחים, על 1 דקה; אם לפצות עד 2 שעות קדימה, להסיר מן החום ולתת לעמוד.
מרכיבים שתצטרך
6
טוסט חמאה, אם תרצה, ולהגדיר על צלחות ארוחת ערב; להניח פגזי זנב לובסטר, הצדדים כוסות למעלה, לצד טוסט (אם באמצעות לובסטר מיין, גם לקשט צלחות עם קונכיות גוף). מסדרים אשכול של גרגרי גרגיר הנחלים על כל צלחת.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים בשר זנב לובסטר לחתיכות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים בשר זנב ורגליים וכמחצית הקצפת בטעם לתערובת פטריות; מערבבים מעל חום בינוני גבוה עד רותחים, 2 עד 3 דקות (3 עד 4 דקות אם מקורר). תערובת כפית במהירות לתוך קליפות זנב ועל טוסט. כפית נותרת קצפת על תערובת לובסטר; אם זמין, להניח בשר טופר על שמנת.
מרכיבים שתצטרך
9
איך לבשל לובסטר פגז
מרכיבים שתצטרך
10
במיין, או באמריקה, ללובסטרים יש טפרים גדולים ובשרניים; לרוב, רכיכה זו נמכרת מבושלת טרייה או חיה לבישול. קוצני וסלעים אחרים יש טפרים זעירים; כל הבשר הוא בזנבות שלהם, אשר זמינים נרחב קפוא; לחפש עסקאות נהדר בחנויות מחסן הנחה.
מרכיבים שתצטרך
11
זמן הכנה ובישול: 10 עד 20 דקות להרתיח מים; 25 עד 35 דקות לבשל, להתקרר, ולובסטרים פגז
מרכיבים שתצטרך
12
גורם: 1 1/2 פאונד מיין לובסטר תשואות כ 4 אונקיות בשר, 6-8 גרם זנב לובסטר קוצני 4-6 אונקיות בשר; כל עושה 1 מנה
מרכיבים שתצטרך
13
להביא 6 ליטרים מים לרתיחה במחבת 8-10 ליטר על חום גבוה. לצלול 2 לחיות מיין לובסטרים (כ 1 1/2 lb. כל) ראש קדימה לתוך מים רותחים (או להוסיף 2 מופשר זנבות לובסטר קוצני קפוא, 6 עד 8 עוז. כל אחד, ל-3 qt. מים רותחים ב 5-כדי 6-qt. פאן). מכסים ומבשלים 10 דקות; כאשר מרתיחים קורות חיים, להפחית את החום לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
14
לנקז לובסטרים ולתת לעמוד עד מגניב מספיק כדי לגעת.
מרכיבים שתצטרך
15
עבור מיין לובסטרים, לסובב את זנבות (א). עבור שני הלובסטרים מיין וזנבות לובסטר קוצניים, להשתמש במספריים כדי לחתוך את החלק התחתון השטוח של כל פגז זנב, חיתוך לאורך הקצוות הפנימיים (ב); להשליך פגז בצד התחתון וסנפירים. הרם את הבשר; למשוך החוצה ולהשליך וריד, אם נוכח. שים בשר בקערה. לשטוף ולשמור גב פגז זנב.
מרכיבים שתצטרך
16
לסובב רגליים עם טפרים ממיין לובסטרים. תוציא פגזים מגופות. אם תרצה, לגרוף ולשמור רו אדום, tamalley ירוק (כבד), ושומן לבן לשימושים אחרים. להשליך פנים פגז הגוף; לשטוף ולשמור פגזים. אם תרצה, שמור רגליים קטנות לאכול מאוחר יותר. לשבור טפרים מרגליים גדולות. לפצח פגזי רגל ולהסיר בשר; להוסיף קערה. הכנס טיפים מספריים לתוך קצה פתוח של כל טופר (C); לחתוך לאורך רכס לקצה. לשבור פגז פתוח; להסיר בזהירות טופר. להשליך פגזים; להוסיף בשר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
17
אם מבשלים עד 6 שעות קדימה, לכסות בשר לאטום פגזים שמורים בשקית ניילון; צמרמורת.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר יכול להיות משויך עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. לואי ג ' דוט שאבלי וגראנד קרו עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 160 דולר לבקבוק.
Louis Jadot Chablis Vaudesir Grand Cru
Louis Jadot Chablis Vaudesir Grand Cru
7 "climats" יכול להיקרא Grand Cru ב Chablis : Preuses, Bougros, Les Clos, Grenouilles, Blanchot, Valmur, ו Vaudésir. כל הכרמים הללו ממוקמים בצד ימין של נהר לה סרין, על הגבעה. מצב זה נותן אופי חזק ובעל גוף מלא ליין.קש חיוור מאוד בצבע, עם אף נפץ של ניחוחות פרחוניים חיים ופירות טריים פריכים המספק את הביטוי האולטימטיבי של טרואר מגניב שלה. החיך מראה מתח ואנרגיה רבה.