קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

לובסטרים בגריל --- Aragoste Alle Brace

לובסטרים בגריל --- Aragoste Alle Brace
לובסטרים צלויים ... אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 151 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 8 . זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם ארוגולה, מרג'ורם, לובסטרים חיים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. נסו לובסטרים בגריל ממיין, לובסטרים פורטוגזים ממולאים בגריל, ו לובסטרים בגריל עם רוטב טבילה דרום אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשר על האש או מטגן.
2
מניחים שמן זית ומיץ וגרידת 3 לימונים לסיר קטן ומניחים על אש בינונית. מביאים לרתיחה קרובה, מסירים מהחום ויוצקים לקערה. מיד להוסיף את המרג ' ורם "מברשת" ולימונצ ' לו ולאפשר תלול, כמו תה, במשך 1 שעה, מכוסה. תערובת זו יכולה להיות מאוחסנת בצנצנת lidded, הרחק מהאור, עד שבוע.
מרכיבים שתצטרך
3
להרוג לובסטרים על ידי פירסינג הפגזים שלהם עם נקודה חדה במרכז החלק האחורי של העיניים.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים את הלובסטר כולו על החלק החם ביותר של הגריל במשך 3 דקות לכל צד ולהסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים את הלובסטרים לחצי לאורכו, להיזהר לא לאבד טיפה של tomalley או רו, למשוח אותם בעדינות עם שמן ריחני, באמצעות מברשת marjoram. בעדינות למקם אותם, צד פגז למטה, על הגריל ומבשלים עד כמעט עשה, על 6 עד 7 דקות. הפעל את הצד הבשר למטה, לבשל במשך 1 דקה, ולהסיר למגש. להתלבש ארוגולה עם 4 כפות של שמן ריחני וכמה מלח גס וערימה במרכז המגש.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים חם או טמפרטורת החדר, עם שאר השמן ופלחי לימון בצד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. אתה יכול לנסות דומיין לואי מורו שאבלי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 29 דולר לבקבוק.
Domaine Louis Moreau Chablis
Domaine Louis Moreau Chablis
שאבלי משיגה את אופייה המינרלי הייחודי בשל האקלים הצפוני הקריר שלה ואדמתה הגירנית ביותר. ה-Domaine Louis Moreau Chablis הוא פירותי ומלא חיים, עם הערות פרחוניות ורמזים של תפוח ואגס. חומציות בהירה, עם מינרליות וחיך מאוזן על ידי עגלגלות ועדינות.