קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

לזניה צ'ילי עוף

לזניה צ'ילי עוף
לזניה צ'ילי עוף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 411 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -15 דקות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. אם יש לכם פלפל, בצל, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב שמנת חמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי תפוחים שמנת חמוצה כמו קינוח. 13 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. עם כפית ציון 42%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: לזניה גבינת צ'ילי מנגל, לזניה צ'ילי בשרי, ו לזניה דה פולו קון צ'מפי צ' אניון (לזניה עוף ופטריות).

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את גבינת השמנת, הבצל, 1-1/2 כוסות תערובת גבינה מקסיקנית, שום, 1/4 כפית כמון וכוסברה עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פנימה עוף; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בסיר גדול ממיסים חמאה. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת חלקה; מוסיפים מרק בהדרגה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מסירים מהאש. מערבבים פנימה גבינת מונטריי ג 'ק, שמנת חמוצה, צ' ילי, טימין, מלח, פלפל ושאר הכמון.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
מורחים 1/2 כוס מרוטב הגבינה ב -13 אינץ ' משומן. איקס 9-אין. תבנית אפייה. למעלה עם שישה חצאי טורטיה, שליש מתערובת העוף ורבע מרוטב הגבינה. חזור על שכבות טורטיה, עוף ורוטב גבינה פעמיים. למעלה עם טורטיות שנותרו, רוטב גבינה וגבינה מקסיקנית.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מקסיקניתגבינה מקסיקנית
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
5
מכסים ואופים בחום של 350 מעלות למשך 30 דקות. לחשוף; לאפות 10 דקות יותר או עד מחומם דרך.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
תן לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף בקוביות מבושלעוף בקוביות מבושל170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גבינת שמנת, מרוכךחבילות כל) גבינת שמנת, מרוכך0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה126-inchsטורטיות קמח (6 אינץ'), חצויותטורטיות קמח (6 אינץ'), חצויות1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוק, סחוטיכול קצוץ צ'ילי ירוק, סחוט8בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחון, מחולקכמון טחון, מחולק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביע מגורר גבינת מונטריי ג'קגביע מגורר גבינת מונטריי ג'ק1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תערובת גבינה מקסיקנית גרוסה כוסות, מחולקתערובת גבינה מקסיקנית גרוסה כוסות, מחולק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת חמוצהשמנת חמוצה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. בודגאס נברן ברוט קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן ברוט קאווה
בודגאס נברן ברוט קאווה
50% קסרל-לו, 30% מקבאו ו -20% פרלדה בגילאים 18 חודשים על הליס הופכים את הקאווה הזו לערך מדהים. בועות עדינות עם מרקם משיי ומינרליות גירית הופכות את משקה הקאווה הזה כמו שמפניה.