קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות9
ציון בריאות13
מגזין

לזניה צמחונית ברוטב פרמזן

לזניה צמחונית ברוטב פרמזן
Veggie Lasganananan בפרמזן רוטב שמנת יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מנה אחת מכילה עד 21 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 419 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים.. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-1074 היו אומרים שהוא פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. אם יש לך שום, חמאה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. מתכונים דומים: ויג'י Lasignananan בפרמזן רוטב שמנת, לזניה מתגלגלת עם רוטב שמנת פרמזן שום, ו לזניה דלעת סקווש עם רוטב פרמזן תרד.

הוראות

1
מחממים תנור ל-375-אף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
ממיסים חמאה בסיר בינוני על אש נמוכה. מערבבים בקמח ופלפל אדום טחון; לבשל 2 דקות. או עד חם תוסס, ערבוב לעתים קרובות. בהדרגה מערבבים בחלב; מבשלים על חום בינוני עד שחין תערובת מתעבה, ערבוב כל הזמן. מבשלים על חום בינוני-נמוך 3 דקות., ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום. מערבבים בפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
4
שמן חום במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים ירקות ושום; מבשלים ומערבבים 4 עד 5 דקות. או עד פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שוםשום
6
הסר מהחום.
7
מערבבים ריקוטה ובזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
באזיל!באזיל!
8
מורחים 1/4 כוס פרמזן רוטב על החלק התחתון של צלחת אפייה 12x8 אינץ ' מרוסס עם ספריי בישול. מכסים בשכבות של 3 אטריות, חצי מתערובת הריקוטה, 1/3 מתערובת הירקות, 3/4 כוס גבינה מגורסת ו-1/3 מהרוטב הפרמז ' ן שנותר. חזור על שכבות של אטריות, תערובת ריקוטה, תערובת ירקות, גבינה גרוסה ורוטב פרמזן. למעלה עם שכבות של אטריות שנותרו, רוטב פרמזן, תערובת ירקות וגבינה מגורדת; כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
תרסיס בישולתרסיס בישול
ירקירק
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
אופים 1 שעה או עד מחומם דרך, חושף במשך 5 דקות האחרונות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.