קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות28
מגזין

לזניית קציץ בשר

לזניית קציץ בשר
לעולם אין יותר מדי מתכונים עיקריים, אז נסו לנסות את קציץ הבשר Lasgananananan. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 32 גרם של שומן, וסך הכל 550 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-23 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם צ'אק בשר טחון, פירורי לחם, עגבניות משומר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. נסו קציץ בשר העלה החדש של מנלו פארק - אתה יכול לעשות קציץ בשר טעימות מסעדה בבית, זה לא סוד על איך לעשות קציץ בשר, קציץ הבשר של אמא ג'ו כמו שאמא הייתה מכינה., ו לזניה ירקות עם סדינים לזניה תוצרת בית (ללא מכונת פסטה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את האטריות לזניה ומבשלים עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
4
לנקז ולזרוק עם שמן זית, כדי למנוע מהם דבק, ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
5
בינתיים, תכין את רוטב העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
6
מחממים את השמן, שום פרוס, פתיתי פלפל אדומים ו 1/2 כפית מלח במחבת גדולה על חום בינוני. מערבבים כמו השמן מתחמם; ברגע שהוא מנצנץ, מוסיפים את העגבניות הכתושות, 3/4 כוס מים בזיליקום. מביאים לרתיחה גבוהה ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שהרוטב מתעבה מעט והמים התאדו, 15 עד 20 דקות (יהיה כ 1 כוס).
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
שוםשום
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר מהחום ולתת מגניב לטמפרטורת החדר.
8
מסדרים את הבייקון במחבת גדולה ומבשלים מעל חום בינוני עד חום ופריך, 4 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הסר דק קוצצים כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד.
10
מערבבים את הבייקון, בשר בקר, חזיר, פירורי לחם, בצל, פטרוזיליה, שום מגורר, רסק עגבניות, רוטב ווסטרשייר, ביצים, 1 1/2 כפית מלח ו 1/2 כפית פלפל שחור בקערה גדולה. השתמש בידיים שלך לשלב ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל שחורפלפל שחור
רסק עגבניותרסק עגבניות
פירורי לחםפירורי לחם
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בייקוןבייקון
בצלבצל
בקרבקר
ביצהביצה
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
התאם מתלה תנור למצב האמצעי וחימום מראש ל 350 מעלות F. קו גיליון אפייה מסגרת עם לסכל ומברשת עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
12
מערבבים את המוצרלה ופרמזן.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
13
חצי צורה של תערובת קציץ הבשר לתוך מלבן 9 על 5 אינץ ' במרכז גיליון האפייה מוכן. לעשות כניסה קלה במורד המרכז ולמלא עם 1/2 כוס של תערובת הגבינה. למעלה עם תערובת קציץ בשר הנותרים וטפיחה כדי ליצור כיכר עם העליון מעוגל מעט, הקפד לצבוט ולאטום את הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
14
למעלה קציץ הבשר עם שליש מהרוטב ומפזרים שליש מתערובת הגבינה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
15
להניח 4 אטריות לזניה, לרוחב וחופף מעט, על קציץ הבשר, כיסוי לחלוטין. למעלה עם עוד שליש כל תערובת רוטב וגבינה. חזור עם הנודלס הנותרים, רוטב וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
פסטהפסטה
גבינהגבינה
רוטברוטב
16
אופים עד קציץ הבשר מגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות F, 40 עד 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
17
מפזרים פטרוזיליה ולתת מגניב מעט. חותכים ומגישים עם כמויות של ריקוטה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה

מרכיבים

5פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים2עד 3 גבעולי בזיליקום טרייםעד 3 גבעולי בזיליקום טריים8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף קלופות שלמות, מרוסקות בידעגבניות שזיף קלופות שלמות, מרוסקות ביד2largesביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה ועוד לקישוטפטרוזיליה טרייה קצוצה ועוד לקישוט2ציפורןשום, 1 פרוס דק ו 1 מגורד דקשום, 1 פרוס דק ו 1 מגורד דק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון צ'אקבשר בקר טחון צ'אק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סדינים יבשים אטריות לזניה (אודותסדינים יבשים אטריות לזניה (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, בתוספת יותר עבור משומן ו משומןשמן זית, בתוספת יותר עבור משומן ו משומן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוס חלק - skim מוצרלהגרוס חלק - skim מוצרלה1צביטהצבטו פתיתי פלפל אדום מרוסקצבטו פתיתי פלפל אדום מרוסק8ריבס, קצוץ טרי או קפואריקוטה, על הגשה.ריקוטה, על הגשה.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1smallsבצל צהוב, מגורדבצל צהוב, מגורד