קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

לחם אגוזי בננה משפחתי

לחם אגוזי בננה משפחתי
צריך ארוחת בוקר צמחונית לקטו אובו? לחם אגוזי בננה משפחתי יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 751 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 43 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מכלמתכונים יש 29 אוהדים. גשו לסופר וקנו אגוזי מלך, ביצים, בננות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 51%. מתכונים דומים: לחם בננה-אגוזים, לחם אגוזי הבננה הטוב ביותר, ו לחם אגוזי בננה.

הוראות

1
מחממים תנור ל -350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית כיכר בגודל 9 על 5 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
מקציפים יחד את גבינת השמנת, הסוכר, החמאה, הביצים והבננה בקערה גדולה עד לקבלת תערובת חלקה מאוד. מערבבים פנימה את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה ואגוזי המלך עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
גבינת שמנתגבינת שמנת
אגוזי מלךאגוזי מלך
בננהבננה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים את הבלילה לתבנית הכיכר המוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים בתנור שחומם מראש עד קיסם מוכנס למרכז יוצא נקי, על 1 שעה ו 15 דקות. מצננים בתבנית 10 דקות לפני שמוציאים להתקרר לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

לחם אגוזי בננה עובד ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.