קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות16
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם אגוזים הדר מקדמיה

לחם אגוזים הדר מקדמיה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של לחם, אז תנו הזדמנות ל לחם אגוז הדר מקדמיה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 255 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. מתכון זה מ BettyCrocker.com יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, מלח, קמח זהב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. נסו קוסקוס הדרים מקדמיה, לחם אגוז לימון-מקדמיה, ו לחם מנגו מקדמיה אגוז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. גריז תחתון רק של מחבת כיכר 9x5 אינץ ' עם קיצור. בקערה גדולה, מערבבים את כל החומרים למעט אגוזים ואבקת סוכר עם כפית עד לחלח. מערבבים אגוזים.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
יוצקים למחבת.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
אופים 50 עד 60 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
לחם מגניב במחבת 10 דקות. לשחרר צדדים של לחם מן המחבת; להסיר מחבת כדי מתלה חוט. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
אחוז שומןאחוז שומן
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מפזרים אבקת סוכר לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך2ביצים, מכותביצים, מכות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת ליים מגוררתקליפת ליים מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מקדמיה קצוצים גסאגוזי מקדמיה קצוצים גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה16ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת סוכר, אם תרצה.אבקת סוכר, אם תרצה.11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות