קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות21
דיאטותללא לקטוז
מגזין

לחם אמרנט ג'לפנו ללא גלוטן

לחם אמרנט ג'לפנו ללא גלוטן
ללא גלוטן Amaranth Jalapeno לחם הוא חלב חינם ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 725 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. אם יש לכם מים, להתפשט למחבת באופן שווה ואופים, מלח ים טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו ללא גלוטן אגוז תפוח Amaranth, מחבת Amaranth Cornbread (ללא גלוטן ), ו קרקרים אמרנת עשבי תיבול ושום {ללא גלוטן וגן} (מתכונים דומים).

הוראות

1
בואו נתחיל.מחממים תנור ל 177°. קוצצים jalapeno ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שקדים (אני ממליץ מאוד להזמין תועלת מותג החיים שלך באינטרנט. זה ממרקם עדיף על הטחנה האדומה של בוב, זה אורגני וזה שומר במקרר במשך זמן רב מאוד.)קמח שקדים (אני ממליץ מאוד להזמין תועלת מותג החיים שלך באינטרנט. זה ממרקם עדיף על הטחנה האדומה של בוב, זה אורגני וזה שומר במקרר במשך זמן רב מאוד.)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח amaranthקמח amaranth11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2ריבס, קצוץ טרי או קפואהכנתי את הלחם הזה עם 1/4 כוס amaranth הוסיף לתערובת, מדי. תנסה את זה.הכנתי את הלחם הזה עם 1/4 כוס amaranth הוסיף לתערובת, מדי. תנסה את זה.3(חוֹרֶף)שמן קוקוס בתול בכבישה קרה (ועוד לשמן את המנה)שמן קוקוס בתול בכבישה קרה (ועוד לשמן את המנה)1גיליוןעוגיהעוגיה2ריבס, קצוץ טרי או קפואמורחים למחבת באופן שווה ואופים במשך 30 דקות. אפשר להתקרר לחלוטין לפני ההגשהמורחים למחבת באופן שווה ואופים במשך 30 דקות. אפשר להתקרר לחלוטין לפני ההגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפוא, מאודה ומפשירתירס קפוא, מאודה ומפשיר1פלפל חלפיניו, טחון (פחות או יותר לפי הטעם)פלפל חלפיניו, טחון (פחות או יותר לפי הטעם)11 קילו קישואים,מיץ ליים טרימיץ ליים טרי3(חוֹרֶף)דבש גולמי (אתה יכול לתת סירופ מייפל, sucanat, סירופ אורז חום או להשאיר אותו בחוץ)דבש גולמי (אתה יכול לתת סירופ מייפל, sucanat, סירופ אורז חום או להשאיר אותו בחוץ)0(יכול להיות או להרחיק)מלח ים טחון משובחמלח ים טחון משובח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים טהוריםמים טהורים

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Campo Viejo Cava Brut rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Campo Viejo Cava Brut Rose
Campo Viejo Cava Brut Rose
צבע ורוד נוצץ. נעים וחזק על האף עם נוכחות חזקה של פירות יער אדומים בשלים. עם יש תחושה מעוגלת, נעימה בפה.