קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות7
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם הסודה האירי של Macomb

לחם הסודה האירי של Macomb
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אירופיים, אז תנו הזדמנות ל לחם סודה האירי של Macomb. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 419 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. זה מושלם עבור יום פטריק הקדוש. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם מלח, שמנת, ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. . נסו תבשיל אירי עם לחם סודה אירי {סיר חרס}, וידוי # 56: אני חלק אירי וחלק מטורף ... לחם סודה Wheaten אירי, ו לחם סודה אירי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז מחבת 9 אינץ ' springform.
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
תנורתנור
2
בקערה גדולה, מערבבים יחד את הקמח, הסוכר, זרעי קימל, אבקת אפייה, מלח וסודה לשתייה עד לתערובת משולבת היטב. בקערה אחרת, לטאטא את הביצים עם שמנת חמוצה. מערבבים בעדינות את תערובת השמנת החמוצה לתוך תערובת הקמח עד שהבצק פשוט מגיע יחד; מערבבים בצימוקים. כפית את הבצק למחבת האביב המוכן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
זרעי קימלזרעי קימל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
צימוקיםצימוקים
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
מקציףמקציף
קערהקערה
3
אופים עד שהלחם עלה והחלק העליון הוא חום זהוב, 40 עד 45 דקות. קיסם שיניים מוכנס למרכז הלחם צריך לצאת נקי. לקרר את הלחם במחבת במשך 10 דקות לפני מנסה לשחרר את הצדדים של המחבת להסרה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
4
חותכים לפרוסות ומגישים חמים.