קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות5
מגזין

לחם כרישה ואגוזים

לחם כרישה ואגוזים
כרישה ולחם אגוז הוא טבעוני מתאבנים. והוא יספק כ 48 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 75 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמרים, עלי אורגנו, כרישה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו כרישה ופירות אגוז, כרישה, ריקוטה ופיצה אגוז, ו כרישה, כרוב סבוי וריזוטו אגוז (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה של מערבל עומד או קערה גדולה אחרת, מפזרים שמרים מעל 1 כוס חם (100 עד 11
מרכיבים שתצטרך
2
מים; בואו לעמוד עד קצף, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים 1 1/4 כוסות מים קרים, ביגה, קמח לחם 3 כוסות, קמח מחיטה מלאה ומלח לתערובת שמרים. הכה עם קובץ מצורף ההנעה במהירות נמוכה, או מערבבים עם כף כבדה, עד מעורבב היטב. בהדרגה להכות או לערבב 2 כוסות יותר קמח לחם, 1/2 כוס בכל פעם, עד תערובת יוצרת בצק רך.
מרכיבים שתצטרך
4
לעבור לקרס בצק ולהכות במהירות בינונית עד הבצק הוא חלק וגמיש ומושך נקי מצדדים של קערה אבל הוא עדיין דביק מעט, 6 עד 8 דקות; או לגרד בצק על לוח מקומח קל ללוש ביד עד חלקה ואלסטית אבל עדיין דביק מעט, 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים כרישה, אגוזים ואורגנו ומכים עם קרס בצק או ללוש ביד רק עד משולב (לאחר ערבוב ביד, מניחים בצק בקערה).
מרכיבים שתצטרך
6
מכסים את הקערה בניילון נצמד; נותנים לבצק לעלות בטמפרטורת החדר עד להכפלה, 2 עד 2 1/2 שעות. אגרוף למטה עם היד שלך כדי לגרש אוויר.
מרכיבים שתצטרך
7
לכסות מחדש את הבצק עם ניילון לעטוף ולתת לעלות שוב עד הוכפל, 1 עד 1 1/2 שעות. או לעלייה איטית, צמרמורת לפחות 8 ועד 12 שעות; בואו לבוא לטמפרטורת החדר, על 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
8
לגרד בצק על לוח משוריין היטב ללוש בקצרה כדי לגרש אוויר. תתחלקו לשניים. עם ידיים מקורנות קלות, לאסוף כל חצי לכדור, ולאחר מכן למתוח ולהדק את הקצוות מתחת לעצב לתוך אליפסה חלקה עם קצוות מחודדים מעט (כ 8 ב. ארוך ו-4 בפנים. רחב במרכז).
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים כיכרות על משטח משוריין היטב, אבק קלות עם קמח, לכסות באופן רופף עם ניילון נצמד, ולתת לעלות בטמפרטורת החדר עד שהם מעט נפוחים ולהחזיק את חותמה של אצבע כאשר לחץ קל, על 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים 13 על ידי 17 אינץ ' תבנית אפייה בנדיבות עם קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
11
העברת כיכרות, אחד בכל פעם, לגיליון, מרווח 2 עד 3 סנטימטרים זה מזה. עם סכין חדה, לעשות שלושה חתכים אלכסוניים 1 אינץ עמוק ו 1 עד 2 סנטימטרים זה מזה פני צמרות כיכר.
12
מניחים גיליון על מתלה בשליש התחתון של 450 רגיל או תנור הסעה.
13
או, אם באמצעות אבן אפייה, להחליק בעדינות קצה של גיליון אפייה מכוסה קמח תירס מתחת לכיכר אחת ולהרים אותו על קצה הסדין. סלאש כמונחה לעיל, ואז להחליק בעדינות כיכר על צד אחד של אבן בתנור, משאיר מקום כיכר שנייה. חזור לחתוך ולהעביר כיכר שנייה.
מרכיבים שתצטרך
14
תרסיס 3 עד 4 השפריצים של מים על הרצפה או הצדדים של התנור, דואג לא לרסס ליד אלמנט חימום או נורה, ואז לסגור במהירות את הדלת.
מרכיבים שתצטרך
15
אופים לחם, ריסוס פעמיים נוספות במרווחים של 5 דקות במהלך 10 הדקות הראשונות של אפייה, עד הקרום הוא השחמה היטב, 35 עד 45 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
16
להעביר כיכרות למתלה להתקרר לפחות 1 שעה. לאחסן בשקיות נייר בטמפרטורת החדר עד 2 ימים. כדי recrisp הקרום, מניחים כיכרות ישירות על מדף בתנור 400 ואופים במשך כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
17
ביגה: בקערה, מפזרים 1/4 כפית שמרים יבשים פעילים מעל 1/4 כוס חם (100 עד 11
מרכיבים שתצטרך
18
מים.
מרכיבים שתצטרך
19
בואו לעמוד עד קצף, על 5 דקות.
20
הוסף 1/2 כוס מים קרים. עם כף עץ, מערבבים 1 1/2 קמח לחם עד שהתערובת יוצרת בצק רך. מכסים בניילון נצמד ומצננים 12 עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
21
בואו לבוא לטמפרטורת החדר לפני השימוש, על 1 שעה.
22
קיצור דרך: ללא ביגה, המתכונים שלנו עדיין לייצר כיכרות גדולות. במתכון הבסיסי, רק להגדיל את השמרים על ידי 1 1/4 כפיות, קמח הלחם על ידי 1 1/2 כוסות, ואת המים על ידי 3/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך