קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות6
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם סודה אירי

לחם סודה אירי
לחם סודה אירי יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 384 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר, חמאה, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3210 היו אומרים שזה פגע במקום. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה יהיה להיט בחג היום פטריק הקדוש שלך. נסו תבשיל אירי עם לחם סודה אירי {סיר חרס}, וידוי # 56: אני חלק אירי וחלק מטורף ... לחם סודה Wheaten אירי, ו לחם סודה אירי (מתכונים דומים).

הוראות

1
1 מחממים תנור ל 425°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לטאטא יחד 4 כוסות קמח, סוכר, מלח, וסודה לשתייה לתוך קערה גדולה ערבוב.2 באמצעות שלך (נקי) אצבעות (או שני סכינים או חותך מאפה), לעבוד את החמאה לתוך תערובת הקמח עד שהוא דומה ארוחה גסה, ולאחר מכן להוסיף את הצימוקים. 3 לעשות באר במרכז תערובת הקמח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
צימוקיםצימוקים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
חותך מאפיםחותך מאפים
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
3
מוסיפים ביצה מוכה וחמאה היטב ומערבבים עם כף עץ עד שהבצק נוקשה מדי לבחוש. אבק ידיים עם קצת קמח, ואז בעדינות ללוש בצק בקערה מספיק זמן כדי ליצור כדור מחוספס. אם הבצק דביק מדי לעבודה עם, להוסיף קצת יותר קמח. לא ללוש יותר מדי!
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערהקערה
4
מעבירים את הבצק אל משטח מקומח קלות וצורה לתוך כיכר עגולה. שים לב כי הבצק יהיה קצת דביק, די שאגי (קצת כמו בצק ביסקוויט shortcake). אתה רוצה לעבוד את זה בדיוק מספיק כך הקמח הוא רק רטוב ואת הבצק רק בקושי מגיע יחד. שאגי הוא טוב. אם תלוש יותר מדי, הלחם יהיה קשה. 4
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
לחםלחם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
להעביר את הבצק למחבת גדולה ומשומנת קלות ברזל יצוק או תבנית אפייה (זה יהיה לשטח קצת במחבת או על תבנית האפייה). באמצעות סכין משונן, להבקיע העליון של בצק על אינץ 'וחצי עמוק בצורת "X". מטרת הניקוד היא לעזור לחום להיכנס למרכז הבצק בזמן שהוא מבשל.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
6
מעבירים לתנור ואופים עד שהלחם מוזהב וקרקעית נשמע חלול כאשר טפח, על 35-45 דקות. (אם אתה משתמש במחבת ברזל יצוק, זה עלול לקחת קצת יותר זמן כפי שהוא לוקח יותר זמן למחבת לחמם מאשר תבנית אפייה.) בדוק עבור doneness גם על ידי החדרת שיפוד ארוך, דק למרכז. אם זה יוצא נקי, זה נעשה.רמז 1: אם החלק העליון הוא מקבל כהה מדי בעת אפייה, אוהל הלחם עם כמה רדיד אלומיניום.רמז 2: אם אתה משתמש במחבת ברזל יצוק לבשל את הלחם בתנור, להיות זהיר מאוד כאשר אתה מוציא את המחבת. קל לשכוח שהידית חמה מאוד. לקרר את הידית עם קוביית קרח, או לשים מחזיק סיר על זה.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרחקוביות קרח
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחזיק סירמחזיק סיר
תנורתנור
מחבתמחבת
שיפודיםשיפודים
7
הסר מחבת או גיליון מהתנור, תן ללחם לשבת במחבת או על הסדין במשך 5-10 דקות, ולאחר מכן הסר למדף להתקרר לזמן קצר.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
8
מגישים לחם חם, בטמפרטורת החדר, או פרוס וקלוי. הכי טוב כאשר נאכל חם ופשוט אפוי.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם