קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

לחם צרפתי עם שום

לחם צרפתי עם שום
המתכון לחם צרפתי עם שום יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. מתאים ל-6 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 230 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. אם יש לכם חמאה, לחם, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular עצום כל כך של 33%. נסו לחם שום בצל צרפתי, לחם צרפתי שום זול Colts, ו לחם שום לחם צרפתי לחמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 F או גריל בינוני גבוה. חותכים כיכר צרפתית חצי לאורכו.
מרכיבים שתצטרך
לחם צרפתילחם צרפתי
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
2
מורחים את החצאים עם חמאה. שיני שום טחון; מפזרים על הלחם בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
לחםלחם
בשר טחוןבשר טחון
3
מוסיפים מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
4
שים את החצאים יחד, לעטוף בנייר כסף, ומניחים בתנור או על גריל.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
5
חום עד הלחם הוא זהב, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות מוטון צוער בורדו רוז'. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.