קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות9
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס בשר ופלפל

לחם תירס בשר ופלפל
המתכון בשר 'נ' פלפל לחם תירס יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך בערך 40 דקות. אתה מקבל לחם שמגיש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 8 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 339 קלוריות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו קמח, פלפל, שמן קנולן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 53%. הציון הזה די טוב. נסו צדפה ומילוי לחם תירס פלפל סדוק, כיכר בשר פלפל אדום, ו כיכר בשר פלפל ירוק עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
ב-10 אינץ'. מחבת ברזל יצוק, בקר טחון חום קל, פלפל ירוק ובצל; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים רוטב עגבניות, אבקת צ ' ילי, מלח ופלפל; מבשלים 10-15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
3
בינתיים, לשלב מרכיבים יבשים.
4
שלב ביצה, חלב ושמן; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
5
יוצקים מעל תערובת בקר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
6
אופים בחום של 400 מעלות למשך 25-30 דקות או עד להזהבה. הפעל סכין סביב קצה המחבת ולהפוך על צלחת הגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
סכיןסכין
7
חותכים לטריזים.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רוטב עגבניותפחיות כל אחד) רוטב עגבניות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1ביצה, הוכהביצה, הוכה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. אתה יכול לנסות את יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
לריזלינג הארומטי למחצה המתוק הזה יש זר "דבש" מובהק. יין זה מאוזן לחלוטין, בעל תווי טעימה של פירות בשלים בחזית וגימור קליל מתמשך.