קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות51
מגזין

לחמניות לזניה עוף

לחמניות לזניה עוף
לחמניות לזניה עוף יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון הלחם שלך. והוא יספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה כ 105 גרם חלבון 58 גרם של שומן, וסך הכל 1728 קלוריות. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חמאה, חזה עוף, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו לחמניות לזניה ירקות קלויים, לחמניות לזניה חצילים שמנת, ו לזניה רולס עם עגבניות קלויות וחציל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Spalletti קיאנטי ריזרב Poggio Reale. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.