קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

לימון אורזו פרימוורה

לימון אורזו פרימוורה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו את Lemon Orzo Primaveran. תמורת 98 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 8 גרם חלבון, 6 גרם שומן ובסך הכל 220 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם פסטה גזר, אורזו, גרידת לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 68 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם ציון של 81%, המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: לימון אורזו פרימוורה, פרימוורן אורזו ו-One Pot Orzo Primavera.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר על אש בינונית. מערבבים פנימה אורזו ומבשלים 2 דקות עד להזהבה. מערבבים פנימה שום, קישואים וגזר ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
צימוקים ללא גרעינים, אופציונליצימוקים ללא גרעינים, אופציונלי
לימונים חתוכים ל-1/2 לרוחבלימונים חתוכים ל-1/2 לרוחב
תרד, מנוקה ומאודה במיקרוגלתרד, מנוקה ומאודה במיקרוגל
שמן זית יווני, בתוספת 2 כפות ללימוןשמן זית יווני, בתוספת 2 כפות ללימון
ציוד שתשתמש בו
2 חתיכות חזה עוף ללא עצמות (בערך 1 קילו)2 חתיכות חזה עוף ללא עצמות (בערך 1 קילו)
2
יוצקים את המרק ומערבבים פנימה גרידת לימון. להביא לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים 10 דקות, או עד שהנוזלים נספגים והאורזו רך. מתבלים בטימין ומעליו פרמזן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
6 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות6 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות
פרושוטו פרוסות דקות, מחוספספרושוטו פרוסות דקות, מחוספס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1/2 כוס שמן זית יווני, בתוספת 2 כפות ללימון1/2 כוס שמן זית יווני, בתוספת 2 כפות ללימון
תרד, מנוקה ומאודה במיקרוגלתרד, מנוקה ומאודה במיקרוגל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות ריזלינג Purple Star Ancient Lakes. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
סגול כוכב אגמים עתיקים ריזלינג
סגול כוכב אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמש ואפרסק לבן נושאות את החך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן בסיומת עם חומציות טבעית.