קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות2
ציון בריאות50
מגזין

מאהי מאהי עוטפת חסה

מאהי מאהי עוטפת חסה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל מאהי מאהי חסה עוטפת. מנה אחת מכילה 360 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לך עלי כוסברה, שמן זית, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המנגו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויטים מנגו פליאו עם חמאת מנגו כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 18 דקות. מתכונים דומים: פסטו קרוש מהי-מהי עם עגבניות שלפוחיות ורוטב חמאת לימון, קוקוס ליים Mahi Mahi טאקו עם טקילה ספוגה סלסה אבטיח, ו Macadamia אגוז קרום עבור דגים-Mahi Mahi, סלמון, Swordfish, אורנג'Roughy.

הוראות

1
מחממים גריל או מחבת גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
מערבבים את המנגו, עגבניות, חלפיניו, כוסברה ומיץ ליים בקערת ערבוב בינונית ומתבלים במלח ופלפל. מתבלים את הדגים במלח ופלפל ומברישים בשמן זית. גריל במשך כ 3 עד 4 דקות לכל צד, עד רק אטום במרכז. להפריש להתקרר
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבנייהעגבנייה
מנגומנגו
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
גרילגריל
3
כאשר מעט קריר, קוצצים לחתיכות גדולות.
4
מוסיפים לסלסה השמורה ומקפלים בזהירות כדי לא לשבור את הדגים.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
דגיםדגים
5
מוסיפים תערובת לאמצע עלי החסה ומתגלגלים.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
גלולגלול

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.