קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

מאכלי ים" מי צריך אורז " Jambalaya

מאכלי ים
המתכון פירות ים" מי צריך אורז " Jambalaya יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 8 דקות. מנה זו מכילה כ 31 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 253 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה מ everydaypaleo.com יש לו 36 מעריצים. אם יש לכם פילה בקלה אלסקה, שום, שני מלח ים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: מאכלי ים פסטה Jambalaya, ארוחת ערב? מה דעתך על מאכלי ים Jambalaya, ו מאכלי ים בגריל Jambalaya לסכל חבילות.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino
Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino
של צהוב חיוור מאוד אלגנטי זה Albariño יש אף טרי ותוסס המזכיר פירות טרופיים עם הדרים עדינים ופרחים הערות. בפה, יש גוף עגול וטרי עם שילוב של תמיסת מלח ומינרלים המספקים מושג בולט של טרואר.