קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפה תפוחים מדהים

מאפה תפוחים מדהים
המתכון הגדול מאפה תפוחים מוכן בערך 1 שעה ו 15 דקות והוא בהחלט גדול צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 374 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. מתאים ל-10 מנות. גשו לסופר וקנו תפוחים, חמאה, קמח עצמי עולה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד טוב כמו קינוח זול. מתכונים דומים: חטיף צ'יפס תפוחים מדהים או כריך, מאפה תפוחים, ו מאפה תפוחים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.