קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות10
מגזין

מאפינס סובין אגוז תפוח

מאפינס סובין אגוז תפוח
מאפינס סובין אגוז תפוח יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתכון זה מכין 24 מנות עם 215 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו סוכר חום, אבקת אפייה, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 51%. הציון הזה מוצק. נסו פוסט צימוקים סובין תפוחים-מאפינס אגוז, מאפינס סובין קינמון תפוח / בלילת מאפין סופר סובין, ו פוסט צימוקים סובין תפוחים רוטב מאפינס דגנים סובין (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים. בקערה אחרת שלבו את החלב, הביצים, הסוכר החום, השמן והווניל. מערבבים לחומרים יבשים רק עד לחות. מקפלים פנימה את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
ממלאים כוסות מאפין משומנות או מרופדות בנייר שלושה רבעים מלאים.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 18-22 דקות או עד שקיסם המוחדר למאפין יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסובין בלבדסובין בלבד2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4ביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב2% חלב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי טארט קלופים מגורדיםתפוחי טארט קלופים מגורדים2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים