קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס תירס צ'ילי-גבינה

מאפינס תירס צ'ילי-גבינה
מתאים ל-8 ומחירו 33 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 161 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם לחם תירס/תערובת מאפינס, חלב, צ'ילי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 25%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו מאפינס תירס צ'ילי, צ'ילי עוף מעל מאפינס תירס, ו מאפינס תירס צ'ילי ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת לחם התירס, הביצה והחלב רק עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים גבינה וצ ' ילי. מצפים כוסות מאפינס בתרסיס בישול או משתמשים בספינות נייר; מלאו שלושה רבעים מלאים בבלילה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת לחם תירסתערובת לחם תירס
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
גבינהגבינה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
2
אופים בחום של 400 מעלות למשך 20-22 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
3
מגישים חם.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. אתה יכול לנסות מחנות ג ' ובי רזרבה דה לה פמיליה קאווה גראן רזרבה ברוט טבע. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -17 דולר לבקבוק.
מחנות ג ' ובי רזרבה דה לה פמיליה קאווה גראן רזרבה ברוט טבע
מחנות ג ' ובי רזרבה דה לה פמיליה קאווה גראן רזרבה ברוט טבע
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו ניחוחות של אפרסק לבן בוגר,לחם קלוי ותה ירוק עם רמזים לפרי הדר ומשמשים. לא פחות עשיר ורחב, טעמים אלה ממשיכים להתפתח על החיך.