קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

מגש אנטיפסטו עם ירקות בגריל

מגש אנטיפסטו עם ירקות בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל מגש Antipasto עם ירקות בגריל. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 808 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 45 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם ארטישוק לתינוקות, גבינת טלג'יו ו / או גבינת עיזים טרייה, עשבי תיבול ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו ירקות אנטיפסטו בגריל, מגש אנטיפסטו, ו מגש אנטיפסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן את הארטישוקים: למלא סיר עם מים; לסחוט את מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
ארטישוקארטישוק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את חצאי הלימון הסחוט למים ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
מיםמים
מלחמלח
3
לחתוך ולזרוק את הרבע העליון של כל ארטישוק עם סכין משונן. הצמד את העלים החיצוניים הקשים. מקלפים את הגבעול והבסיס עם סכין קיצוץ. חציית הארטישוק לאורך ושחרור לסיר. מכסים ומביאים לרתיחה, ואז לחשוף, להפחית את החום ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
מחבת רוטבמחבת רוטב
סכיןסכין
4
הסר מהחום ולתת ארטישוק לשבת בנוזל החם עד רק במכרז, 5 עד 10 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
5
לטאטא את שמן הזית, הן חומץ, הסוכר, עשבי תיבול, שום ומיץ עגבניות בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
שמן זיתשמן זית
שוםשום
עשבי תיבולעשבי תיבול
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
שים את הארטישוקים ואת הפלפלים בקערה אחרת; טפטוף עם תערובת חומץ ולתת marinate 10 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ארטישוקארטישוק
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מחממים גריל או מחבת גריל בינוני גבוה. גריל ארטישוק ופלפלים, פונה, עד השחמה, על 8 דקות. (או, לצלות על תבנית אפייה מעוטרת בתנור 400 מעלות F, 10 עד 15 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
תנורתנור
8
להרכיב את המגש: לסדר את הגבינות, בשרים נרפא, טפנד, ארטישוק ופלפלים בל על לוח או מגש.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ארטישוקארטישוק
ממרח זיתיםממרח זיתים
9
מגישים עם הלחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
10
צילום: ליסה שין

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארטישוק לתינוקותארטישוק לתינוקות2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1כיכרלחם artisanal, פרוסלחם artisanal, פרוס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוסות דק בשרים נרפא (פרושוטו, מורטדלה ו / או סלאמי)פרוסות דק בשרים נרפא (פרושוטו, מורטדלה ו / או סלאמי)2(חוֹרֶף)עשבי תיבול טריים טחונים (אורגנו, פטרוזיליה, בזיליקום וקורנית)עשבי תיבול טריים טחונים (אורגנו, פטרוזיליה, בזיליקום וקורנית)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת טלג'יו ו / או גבינת עיזים טרייהגבינת טלג'יו ו / או גבינת עיזים טרייה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1לימון, חצוילימון, חצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטפנד זיתיםטפנד זיתים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמג'יאנו-רג' יאנו, התפוררהגבינת פרמג'יאנו-רג' יאנו, התפוררה2פלפלים אדומים, מרובעיםפלפלים אדומים, מרובעים11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן