קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

מדבקות החשיש של יום שישי

מדבקות החשיש של יום שישי
מדבקות החשיש של יום שישי הן חלב חינם מתאבנים. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 723 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך שן שום, זנגביל, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. מתכונים דומים: ארטיק חמוציות של יום שישי, מרק פשטידת עוף בסיר מיידי, ו סיר אינסטנט ספגטי עם רוטב בשר.

מרכיבים

255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ערמוני מים, קצוץ דקערמוני מים, קצוץ דק11 קילו קישואים,שמן צ'ילי (או כפית קטנה של רוטב הונאן)שמן צ'ילי (או כפית קטנה של רוטב הונאן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח (בצק)קמח (בצק)2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר, מגורד טריג'ינג'ר, מגורד טרי1שן שום, טחוןשן שום, טחון1בצל ירוק, קצוץ דק (ירקות מדי)בצל ירוק, קצוץ דק (ירקות מדי)3בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחון (מילוי)חזיר טחון (מילוי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1דאשמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)רוטב סויה kikkoman או 2 כפות רוטב סויה תמרירוטב סויה kikkoman או 2 כפות רוטב סויה תמרי0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.