קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מהפך מרק צדפות של אמא

מהפך מרק צדפות של אמא
מרק צדפות של אמא מהפך הוא הר ד ' אובר אמריקאי. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 146 קלוריות. מתכון זה משמש 12. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש בצל, אבקת קארי, צדפות ומיץ צדפות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 22%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק צדפות של אמא, אמא של ניו אינגלנד מרק צדפות, ו מרק מרק צדפות של אמא.

הוראות

1
בתנור הולנדי על אש בינונית מבשלים את הבצל, הסלרי, הגזר והפלפל הירוק בחמאה עד שהם רכים. מערבבים את המרק, מיץ צדפות, מרק ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים תפוחי אדמה. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 15-20 דקות או עד שתפוח האדמה רך.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
3
בקערה קטנה, לשלב קמח 1 כוס חלב עד חלקה. מערבבים בהדרגה למרק. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
מערבבים פנימה את הצדפות, השמנת ושאר החלב; מחממים (לא מרתיחים). זרוק עלה דפנה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי עוף בויון נתרן מופחתיםגרגרי עוף בויון נתרן מופחתים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון מופחת-מרק עוף נתרןקרטון מופחת-מרק עוף נתרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקבוק מיץ צדפותבקבוק מיץ צדפות737אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות לכל אחד) צדפות טחון, לא מצוחצחיםפחיות לכל אחד) צדפות טחון, לא מצוחצחים0(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב, מחולק2% חלב, מחולק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל בצל קצוץ, סלרי וגזרכל בצל קצוץ, סלרי וגזר0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1( חצילים)תפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם הבחירות המובילות שלי למרק צדפות. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. אתה יכול לנסות את בית דה לה וילט שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
בית דה לה וילט שרדונה
בית דה לה וילט שרדונה
צבע זהוב יפה עם אף עדין של פרחים לבנים והדרים. יין לבן מרענן ומורכב עם פאי לימון, ניחוחות בננה ואגסים טריים ואחריו רמזים קלויים של פרלין, וניל וערמונים מסוכרים. מושלם מוגש בפני עצמו כאפריטיף או עם פירות ים, דגים בגריל וסלטים.תסיסה של 10 עד 12 יום עם אלון צרפתי ואמריקאי ואחריה התבגרות רכה של 6 חודשים על השקרים הטבעיים של היין. כמחצית מהתערובת הסופית משלימה תסיסה מלולקטית, המאפשרת לשמור על חומציות טבעית מסוימת. בקבוק מוקדם מאפשר ללכוד רעננות וטעמים ראשוניים.