קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

מולים מאודים

מולים מאודים
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו מולים מאודים. צופה בדמות שלך? למתכון נטול הגלוטן והראשוני הזה יש 363 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 36% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 98 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם יין, מיץ לימון, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. עם כפית ציון 94%, המנה הזו נהדרת. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם מולים א לה מרינייר (מולים מאודים), מולים מאודים, ו מולים מאודים.

הוראות

1
שוטפים את המולים מתחת למים זורמים קרים תוך כדי קרצוף בעזרת מברשת ירקות. מחק כל עם פגזים שבורים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מיםמים
2
מחממים שמן בסיר 6 עד 8 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
קולים את השאלוט, השום והטימין ליצירת טעם בסיס.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
טימיןטימין
בסיסבסיס
4
מוסיפים את המולים ונותנים להם זריקה טובה.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
5
מוסיפים יין, מיץ לימון, מרק עוף ופתיתי פלפל אדום; מכסים את הסיר ומאדים מעל בינוני-גבוה למשך 5 דקות עד שהמולים נפתחים. זורקים פנימה את העגבנייה, הפטרוזיליה והחמאה, מחזירים את הסיר ומאדים עוד דקה לריכוך. העגבניות צריכות לשמור על צורתן.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מרק עוףמרק עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
עגבנייהעגבנייה
מוליםמולים
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מגישים עם הרבה לחם שום בגריל כדי לספוג את המרק.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
לחםלחם
מרקמרק

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Muscadet

ריזלינג, יין רוז, ומוסקאדט הם בחירה מצוינת עבור מולים. מוסקדט הוא זיווג קלאסי, אך לבנים יבשים ופריכים רבים יעבדו. אם המולים מבושלים עם עגבניות, בחרו בא רוז מְזוּגָד. אם המולים בצד החריף, נסו ריזלינג. שלוס וולרדס ריזלינג ספאטלזה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
שלוס וולרדס ריזלינג ספאטלזה
שלוס וולרדס ריזלינג ספאטלזה
ספטלס טבעי מתוק קלאסי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורי טבעי ואלגנטי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של התירוש, בירור שיטתי, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות לריזלינג המסורתי של הוולרדים.יין זה משתלב בצורה מושלמת עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. גם שילובים טעם מעניין ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.