קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות62
מגזין

מולים עם מרק עגבניות

מולים עם מרק עגבניות
מולים עם מרק עגבניות הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מתאבנים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 359 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם יין, רוטב עגבניות, מולים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. מתכונים דומים: מולים עם מרק עגבניות, מולים עם מרק יין עגבניות, ו מולים במרק עגבניות טרגון.

הוראות

1
לבשל פתיתי שום ופלפל אדום (אם משתמשים) בשמן בסיר כבד 6-8 ליטר על חום נמוך בינוני, ערבוב, עד השום הוא זהב חיוור, 1-2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים יין ומרתיחים מעל חום גבוה 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
3
מוסיפים רוטב עגבניות ומולים ומבשלים על חום גבוה בינוני, מכוסה, ערבוב מדי פעם, עד מולים פשוט לפתוח רחב, 6 עד 8 דקות. (להשליך כל מולים כי הם unopened לאחר 8 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.