קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות39
מגזין

מולים קארי קוקוס

מולים קארי קוקוס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל מולים קארי קוקוס. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 2 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 481 קלוריות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך שום, אבקת קארי, שאלוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. עם כפית ציון של 85% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו מולים קארי קוקוס, מולים קארי קוקוס, ו מולים קוקוס-קארי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה חנה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.