קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

מוס שוקולד סופר קל

מוס שוקולד סופר קל
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים ללא גלוטן ולקטו אובו לקופסת המתכונים שלך, מוס שוקולד סופר קל עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-3 גרם חלבון, 29 גרם שומן ובסך הכל 394 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. תמורת 85 סנט למנה, מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם ליום האהבה. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. גשו לסופר וקנו בננה, קצפת כבדה, תמצית וניל ועוד מספר מצרכים כדי להכין את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך יוצא דופן של 21%. מתכונים דומים: מוס שוקולד סופר קל, מוס סלמון סופר קל - מרתה סטיוארט, וקאפקייקס שוקולד סופר קל וסופר לח.

הוראות

1
מקציפים שמנת כבדה בקערה גדולה עם מיקסר ידני חשמלי עד שהיא מתחילה להסמיך.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
ציוד שתשתמש בו
בערך 1.5 אונקיות (43 גרם) סוכרבערך 1.5 אונקיות (43 גרם) סוכר
1/4 כוס שום קלוי טחון1/4 כוס שום קלוי טחון
2
מוסיפים פודינג שוקולד ותמצית וניל; ממשיכים להקציף עד שהוא סמיך מספיק כדי להחזיק צורה ומתחיל להצטבר על המקציפים. מקפלים את הבננה לתוך המוס.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
שוקולד מגורר, לקישוטשוקולד מגורר, לקישוט
תותים טריים פרוסים או 1 כף תוספת גלידת תותתותים טריים פרוסים או 1 כף תוספת גלידת תות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם בחירה מצוינת עבור מוס שוקולד. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Ste Chapelle Special Harvest Riesling. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
Ste Chapelle ריזלינג מיוחד לקציר
Ste Chapelle ריזלינג מיוחד לקציר
ניחוחות של אפרסקים טריים פרוסים, משמשים והדרים מפנים את מקומם לטעמים של דבש, אפרסקים וקליפת תפוז. היין מתוק אך מאוזן היטב עם חמיצות פריכה וסיומת ארוכה של דבש ופירות.