קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוס שוקולד פשוט

מוס שוקולד פשוט
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל מוס שוקולד פשוט. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 208 קלוריות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-41 אמרו שזה היה במקום. אם יש לכם חלב, חלבונים, חלמון ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגת מוס שוקולד פשוטה, מבשלים את הספר: מוס שוקולד פשוט, ו מוס תות פשוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את השוקולד בקערה מעל (לא נוגע) מים רותחים או בתנור המיקרוגל. (אם אתה רוצה להמיס את השוקולד במיקרוגל, להגדיר אותו 30 שניות ומערבבים ביסודיות, אז כל 15 שניות לאחר מכן, עד מותך.) במידת הצורך, להעביר את השוקולד לקערה כי הוא גדול מספיק כדי להחזיק את כל החומרים. שמור את השוקולד על הדלפק עד הצורך. השוקולד עדיין צריך להרגיש חם למגע כאשר אתה מוכן להשתמש בו.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
תנורתנור
2
להביא את החלב לרתיחה, ואז לשפוך אותו על השוקולד. באמצעות מקצף קטן, מערבבים בעדינות את החלב לתוך השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מוסיפים את חלמון הביצה ומקציפים אותו לתוך השוקולד, שוב עובד בעדינות; להפסיק כאשר החלמון משולב.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
במערבל מצויד מצורף whisk, להכות את חלבוני הביצה במהירות בינונית רק עד שהם מחזיקים פסגות רכות. להגדיל את המהירות בינונית גבוהה בהדרגה להוסיף את הסוכר. להמשיך לנצח את הלבנים עד שהם המשרד אבל עדיין מבריק. סקופ 1/3 של הלבנים מתוך הקערה על תערובת השוקולד. עבודה עם מקצף, להכות את הלבנים לתוך השוקולד כדי להבהיר את התערובת. עכשיו, עם או מקציף או מרית גומי גמישה גדולה, בעדינות אך ביסודיות לקפל את שאר הלבנים מוכים לתוך השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
שוקולדשוקולד
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
5
להפוך את מוס לתוך קערה גדולה—זכוכית הוא מאוד נחמד לקינוח זה - או לתוך כוסות בודדות, ומקרר במשך 1 שעה להגדיר.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
על אחסון: למרות המרקם של מוס יהיה קל יותר אם אתה משרת אותו זמן קצר לאחר מצמרר, זה יכול להיות מכוסה ונשמר במקרר במשך עד יומיים. זה יהיה טעים באותה מידה, אם קצת צפוף.