קושיקשה
מוכן ב52 דק.
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוקרם פטל

מוקרם פטל
גראטן פטל עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מנה אחת מכילה 603 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 33 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך marsala, סוכר ממתקים, שמנת כבדה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 52 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 34%. נסו משמש וגרנולה פטל עם יוגורט דבש פטל, מוקרם דובדבן ופטל, ו נקטרינה & פטל מוקרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים מים לעומק של כ 2 אינץ ' לתוך סיר או את המחבת התחתונה של דוד כפול ולהביא לרתיחה חשופה. בפלדת אל חלד גדולה או בקערה חסינת חום אחרת או במחבת העליונה של הדוד הכפול, לטאטא יחד את חלמוני הביצה, דבש Marsala עד מעורבב היטב. הגדר את הקערה או פאן מעל, אבל לא נוגע, המים רותחים לטאטא במרץ עד התערובת מאירה בצבע מתעבה ואת הלוחש משאיר שביל, על 3 עד 5 דקות. כדי לבדוק, לצייר את המקצף דרך מרכז התערובת; זה צריך להשאיר שביל נקי על החלק התחתון של הקערה או מחבת.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
שמנת כבדה, בתוספת 1/3 כוס שמנת כבדה, צוננתשמנת כבדה, בתוספת 1/3 כוס שמנת כבדה, צוננת
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
2
מוסיפים את היין וממשיכים לטאטא כל הזמן עד שהתערובת חיוורת, עבה, והורחבה מאוד בנפח, כ -10 דקות. אל תתנו את התערובת להרתיח או את הביצים יהיה להתעקל. כאשר zabaglione הוא קל ורך ומחזיק שיא רך, להסיר מהחום ולתת מגניב בטמפרטורת החדר במשך 10 דקות, לטאטא מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
בינתיים מחממים את התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בקערה באמצעות מיקסר או מקציף, מקציפים את הקרם עם הסוכר מגורען עד פסגות נוקשות טופס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
5
כאשר תערובת הביצים התקררה במשך 10 דקות, באמצעות מרית גומי, לקפל את הקצפת לתוך zabaglione, להיות זהיר לא להסיט את התערובת. אתה צריך 6 עד 7 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
6
מוסיף את הביסקוטי לצלחת גראטן 10 אינץ'. בקערה קטנה, לשלב את פטל, מיץ לימון, ומלח ולזרוק קלות. לסדר את פירות יער על ביסקוטי. עם כפית גדולה, לגרוף את zabaglione מעל פטל, לנפות את הסוכר מעל. מסדרים את צלחת גראטן על תבנית אפייה ומניחים בתנור.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פטלפטל
ביסקוטיביסקוטי
פירות יערפירות יער
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
תנורתנור
7
אופים את gratin עד צמרות הם חום זהוב כתמים על 10 עד 12 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הסר מהתנור, תן לנוח במשך 5 דקות לשרת חם.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור