קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות14
מגזין

מחליקי גבינה דרום פימינטו

מחליקי גבינה דרום פימינטו
מחווני גבינת פימינטו הדרומיים עשויים להיות רק הר ד ' אובר שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 412 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכון זה מאוכלרשת יש 62 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. גשו לסופר וקנו ביצים מטוגנות, חסה, פלפל טחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 71%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: מחליקי גבינה דרום פימינטו, שבתות עם רייצ'ל ריי – מחליקי גבינה פימינטו, ו גבינת פימינטו הדרומית של מיס מאטי.

הוראות

1
מחממים מחבת גריל על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
2
מערבבים בעדינות את הבשר, המלח, הפלפל והבצל בקערה גדולה. מעצבים את התערובת ל -12 קציצות. צולים את הקציצות על התבנית עד למידת העשייה הרצויה, כ -5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
פלפלפלפל
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
מחבתמחבת
3
מניחים מעט חסה וקציצות על החצאים התחתונים של הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
גלולגלול
4
מורחים 2 כפות גבינת פימינטו על כל קציצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פימנטוגבינת פימנטו
מורחיםמורחים
5
מוסיפים כמה ביצים מטוגנות, בצל, חמוצים ועגבניות. למעלה עם צמרות הלחמנייה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חמוציםחמוצים
בצלבצל
ביצהביצה
גלולגלול

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

המחוון יכול להיות מזווג עם יין מבעבע רוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות ספומנטה אדומה של בלטורה רוסו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%