קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מטבל דגל מקסיקני

מטבל דגל מקסיקני
מטבל דגל מקסיקני עשוי להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 118 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמו מתאבן, והוא נעשה בסביבה 3 שעות ו-15 דקות. גשו לסופר וקנו אבוקדו, jalapeã±o פלפל, טאקו bellâ® & סלסה עבה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. נסו דגל מקסיקני " עוגה, סלט דגל מקסיקני, ו עוגת דגל אמריקאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שמנת חמוצה ותערובת רוטב. מחלקים ל 3 מנות, על 1 כוס כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
מעטפה פרמזן תערובת רוטב סלט איטלקימעטפה פרמזן תערובת רוטב סלט איטלקי
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2
מערבבים אבוקדו, כוסברה ופלפל jalapeo לתוך חלק אחד; מערבבים סלסה לחלק השני. השאר חלק שלישי רגיל. כיסוי. מקררים כמה שעות או עד שמצוננים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
3
מגישים עם צ ' יפס טורטייה או ירקות חתוכים שונים.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.