קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות12
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל הסרטן החם הטוב ביותר

מטבל הסרטן החם הטוב ביותר
צריך pescatarian hor d ' oeuvre? מטבל הסרטן החם הטוב ביותר יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 731 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו לבבות ארטישוק, גבינת שמנת, שמיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. וזה די טוב. נסו מטבל עוף חם נאשוויל, מטבל סרטן ארטישוק, ו רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C). משמנים קלות תבנית אפייה מרובעת בגודל 8x8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
בקערה גדולה, לשלב בשר סרטנים, שמנת חמוצה, גבינת שמנת, חלב חמאה, מיונז, גבינת מונטריי ג 'ק, גבינת צ' דר, צלפים, לבבות ארטישוק, שום, פלפל שחור ושמיר. מערבבים עד מעורב היטב. לטבול כפית לתוך תבנית אפייה מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
ל-4 לימונים, מיץ, מחולקיםל-4 לימונים, מיץ, מחולקים
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
בשר סרטניםבשר סרטנים
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
שמירשמיר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מפזרים גבינת פרמזן ותיבול מפרץ ישן TM.
מרכיבים שתצטרך
תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
4
אופים בתנור שחומם מראש עד למעלה הוא פריך, על 15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
חותכים את החלק העליון את כיכר הלחם. חלול את כיכר וקוביה העליון ואת החלקים שהוסרו, כך שהם עשויים לשמש לטבילה. לטבול כפית חמה לתוך כיכר לחם חלולה.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
6
מגישים מיד עם חתיכות לחם לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק, מנוקז וקצוץלבבות ארטישוק, מנוקז וקצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר סרטניםבשר סרטנים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך1(יכול להיות או להרחיק)שמיר מיובש, או לפי הטעםשמיר מיובש, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון, או לפי הטעםפלפל שחור טחון, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1(יכול להיות או להרחיק)Old Bay Seasoning TM, or to tasteOld Bay Seasoning TM, or to taste596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם שאור כיכר עגוללחם שאור כיכר עגול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר לבנהגבינת צ'דר לבנה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.