קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

מטבל חומוס

מטבל חומוס
צריך מתאבן ללא גלוטן וטבעוני? מטבל חומוס יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 227 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-14 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך חומוס, פפריקה, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו 5-מרכיב באפלו עוף אפוי חומוס מטבל, כיצד להפוך חומוס תוצרת בית חלק במיוחד ... או חלומות החומוס עשויים), ו סלט עוף בגריל עם רוטב חומוס-סלסה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בבלנדר לשלב את כל החומרים למעט פטרוזיליה ופפריקה לשמש לקישוט. להתמזג במהירות נמוכה עד חלקה. תצטרך לעצור את הבלנדר לעתים קרובות כדי לדחוף את החומרים. אם התערובת יבשה מדי ואתה מתקשה למזג אותה, הוסף עוד כמה כפות שמן זית כדי לעזור לדברים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
לגרד את החומוס על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
4
מפזרים את הפפריקה מעל, טפטוף קל עם שמן זית, לפזר קצת פטרוזיליה על גבי, ומגישים. אתה יכול להפוך את החומוס עד כמה שעות לפני שאתה מגיש אותו. מכסים את החלק העליון בניילון נצמד ומשאירים אותו בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומוסחומוס
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
5
לכל כף: קלוריות: 57; שומן כולל: 4 גרם; שומן רווי: 0.5 גרם; חלבון: 1 גרם; פחמימות סה " כ: 5 גרם; סוכר: 0 גרם; סיבים: 1 גרם; כולסטרול: 0 מיליגרם; נתרן: 96 מיליגרם
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר