קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות7
ציון בריאות25
מגזין

מטבל יוגורט מלפפון שמנת

מטבל יוגורט מלפפון שמנת
מטבל יוגורט מלפפון קרמי דורש כ -15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכיל 7 מנות עם 114 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -3 גרם שומן כל אחת. תמורת 75 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש יוגורט, פלפל, שן שום וגבינת שמנת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, צמחונית לקטו אובו ותזונה ראשונית . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . זה עובד היטב כמזנון מאוד זול. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 22% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: מטבל יוגורט מלפפון שמיר שמנת , מטבל יוגורט מלפפון ומטבל יוגורט מלפפון .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים יוגורט וגבינת שמנת. מערבבים פנימה את המלפפון, הבצל, השמיר, מיץ הלימון, הקליפה, השום, המלח והפלפל. מכסים ומקררים עד לצינון.
מרכיבים שתצטרך
4 ביצים קשות קלופות, פרוסות וחתכו לקוביות4 ביצים קשות קלופות, פרוסות וחתכו לקוביות
רוטב חמוץ מתוק, לא חובהרוטב חמוץ מתוק, לא חובה
תיבול ירקות יבשתיבול ירקות יבש
שעועית כליות גויהשעועית כליות גויה
1/2 קופסת פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובה1/2 קופסת פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובה
5 תותים גדולים, חצויים לאורכם5 תותים גדולים, חצויים לאורכם
צ'דר חד, חתוך לרצועות בעובי 1 אינץ'צ'דר חד, חתוך לרצועות בעובי 1 אינץ'
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
ליטר (בערך שמנת כבדהליטר (בערך שמנת כבדה
2
מגישים עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
פובלנו צ'ילי, צלוי, קלוף וחתוך לקוביותפובלנו צ'ילי, צלוי, קלוף וחתוך לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

מטבל יוגורט עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Papet del Mas Brut עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פאפט דל מאס ברוט
פאפט דל מאס ברוט
ניחוחות פירות נעימים וצבע בהיר וצלול. תחושת הטעם בפה נעימה מאוד, קלילה ומאוזנת, תחושה רעננה ועליזה מאוד, התמדה טובה, עם תווי פרי ופרחים. טעם לוואי מזמין אתכם להמשיך להתענג מהיין.