קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

מטבל כוסברה בוטנים

מטבל כוסברה בוטנים
מטבל כוסברה בוטנים דורש בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 16 מנות עם 66 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. 5 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. לכו לחנות ואספו חומץ יין אדום, רוטב סויה, שמן בוטנים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 31%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מטבל כוסברה בוטנים / מרינדה / רוטב, מטבל כוסברה, ו מטבל כוסברה אבוקדו.

הוראות

1
במעבד מזון מערבבים היטב חמאת בוטנים, שמן בוטנים, חומץ יין אדום, רוטב סויה ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן בוטניםשמן בוטנים
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מערבבים פנימה שום, כוסברה, פתיתי פלפל אדום וג ' ינג ' ר. מעבדים עד לקבלת מרקם חלק. מכסים ומכניסים למקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. בקבוק זוהר וינטג ' דום פריניון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.