קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

מטבל לובסטר

מטבל לובסטר
מטבל לובסטר דורש בערך 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 168 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, בשר לובסטר, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 17%. נסו אוכלים על שומרי משקל: הלובסטר ליידי מיין לובסטר לחמניות, רביולי לובסטר עם מרק לובסטר ו lemongrass-רוטב רכיכה, ו לובסטר מאודה עם רוטב עשבי תיבול ומרק לובסטר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יחד בשר לובסטר, בצל, מיץ לימון, גבינת שמנת, חמאה וחזרת מוכנה. המשך לערבב עד חלקה. מכסים ומקררים במקרר עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 כף בצל ירוק, קצוץ דק1 כף בצל ירוק, קצוץ דק
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר בתפריט? נסה זיווג עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Domaine Louis Michel et Fils Chablis עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Domaine Louis Michel et Fils Chablis
Domaine Louis Michel et Fils Chablis
שאבלי זה מגלה הערות פרי לבן כגון אפרסק, ויש לו מבנה מינרלי מתמשך. בפה, תחושה סלעית שהוא כל כך אופייני של שאבלי עושה את זה יין עגול וטהור.מגישים בין 53-57°F. יין זה צריך להיות משודר או מוצדק לפני הטעימה.