קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות1
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סרטן לואיזיאנה

מטבל סרטן לואיזיאנה
צריך pescatarian hor d ' oeuvre? מטבל סרטן לואיזיאנה יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא יספק כ 24 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 160 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רוטב פלפל, קרקרים, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: עוגות סרטנים לואיזיאנה, עוגות סרטנים ממולאים לואיזיאנה, ו מטבל סרטן ארטישוק.

הוראות

1
בקערה, לשלב את גבינת שמנת, חזרת, ווסטרשייר ורוטב פלפל חריף; לערבב היטב. מערבבים סרטנים ובצל. כפית לתוך 1-qt משומן. צלחת אפייה. לזרוק פירורי לחם עם פפריקה; מפזרים מעל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פירורי לחםפירורי לחם
גבינת שמנתגבינת שמנת
חזרתחזרת
פפריקהפפריקה
בצלבצל
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
אופים, חשוף, ב 350° במשך 30-35 דקות או עד הקצוות תוסס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מגישים חם עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.