קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

מטבל עוגת גבינה

מטבל עוגת גבינה
מטבל עוגת גבינה הוא מתכון ללא גלוטן עם 8 מנות. מנה אחת מכילה 84 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-5 גרם שומן. תמורת 33 סנט למנה, מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב בתור מזנון. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם תוספת מוקצפת, גבינת נויפצ'ל, תמצית וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. 56 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 12%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון מטבל עוגת גבינה S'more, מטבל עוגת גבינה ומטבל עוגת גבינה.

הוראות

1
מערבבים בקערת מיקסר את גבינת נויפשאטל, סוכר וחלב.
מרכיבים שתצטרך
NeufchatelNeufchatel
8 1/2 כוסות קמח לכל מטרה, או יותר במידת הצורך8 1/2 כוסות קמח לכל מטרה, או יותר במידת הצורך
2 M&M's אדומות2 M&M's אדומות
ציוד שתשתמש בו
(וכתף חזיר)(וכתף חזיר)
2
מערבבים היטב עד לקבלת תערובת אחידה וחלקה. משלבים בעדינות את הציפוי הקצף והוניל עם התערובת.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים פרוסים ותוספת מוקצפת, לא חובהאפרסקים טריים פרוסים ותוספת מוקצפת, לא חובה
דרופ מסטיק ירוקדרופ מסטיק ירוק
3
הגש צונן.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Viva Diva Moscato Colada עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-11 דולר לבקבוק.
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק עם טעם טבעי של קוקוס ואננס. בצבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים של מוסקטו. מצוין כאפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.