קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

מטבל צ'ילי יום ראשון בסופרבול

מטבל צ'ילי יום ראשון בסופרבול
סופרבול יום ראשון צ'ילי לטבול נטול גלוטן, הר ד ' אובר. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 219 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. 17 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 5 דקות. גשו לסופר וקנו שעועית שחורה, סלסה, תערובת גבינה מקסיקנית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 51%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון שוקולד כתום" כדורגל " כפות עבור סופרבול יום ראשון, טום קולינס-קוקטייל קלאסי לסופרבול יום ראשון, ו נאגטס עוף באפלו ללא גלוטן ליום ראשון בסופרבול.

הוראות

1
מערבבים שעועית שחורה וסלסה יחד בסיר איטי המוגדר לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
שעועית שחורהשעועית שחורה
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
שוברים הודו טחון למחבת על אש בינונית; מתבלים במלח ופלפל. מבשלים ומערבבים הודו עד להשחמה מלאה, 5 עד 7 דקות. מערבבים הודו לתערובת השעועית השחורה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
הודו טחוןהודו טחון
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מפזרים גבינה מעל תערובת ההודו והשעועית.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
טורקיה כולהטורקיה כולה
4
מבשלים תערובת גבוהה במשך שעה 1. מנמיכים להגדרה נמוכה כדי לשמור על טבילה חמה בזמן ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה -40 קובי קאווה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב בטעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' מון איבריקו.