קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

מטבל שעועית לבנה בזיליקום

מטבל שעועית לבנה בזיליקום
מטבל שעועית לבנה בזיליקום עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 293 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם יש לכם עלי בזיליקום, פלפל, שבבי פיתה אפויים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח די טוב מרהיב ציון של 43%. מתכונים דומים: מטבל שעועית לבנה בזיליקום + ממרח כריך, חומוס בזיליקום שעועית לבנה, ו חומוס פסטו בזיליקום שעועית לבנה.

הוראות

1
מניחים את חמשת המרכיבים הראשונים במעבד מזון; דופק עד שמנמן.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים שמן; מעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
מוסיפים עגבנייה ובזיליקום; דופק רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
4
מגישים עם שבבי פיתה.
מרכיבים שתצטרך
פיתות צ ' יפספיתות צ ' יפס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פייר פיטרס קובי ריזרב גרנד קרו. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-65 דולר.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.