קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מטבל שעועית סלסה

מטבל שעועית סלסה
מטבל שעועית סלסה יכול להיות רק הור ד ' אובר שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון ללא גלוטן וטבעוני זה יש 172 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם צ'יפס טורטיה, פטרוזיליה, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 31%. ציון זה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: סלסה שעועית אדומה, סלסה שלוש שעועית, ו סלסה שעועית שחורה.

הוראות

1
במעבד מזון שלבו את הסלסה, מיץ הלימון, השעועית, הפטרוזיליה והפלפל; מכסים ומעבדים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מעבירים לכלי הגשה.
3
מגישים עם שבבי טורטיה. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. שמורת שאטו דה בלייני גרנדה ברוט עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
שאטו דה בליני גרנדה רזרב ברוט
שאטו דה בליני גרנדה רזרב ברוט
חלוק זהב עמוק המודגש בשורה של בועות נוצצות עדינות. אף משמעותי, פרחוני (סגול), תווים של פרי לבן, אגס בשל מאוד, שמנת, מעט וודי, פטריות. מבנה עדין וצפוף, פרי לבן (אפרסק, נקטרינה), זנגוויל. פה בשפע ואורך נפלא.