קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

מימוזה קרם כתום

מימוזה קרם כתום
קרם כתום מימוזאן נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 285 קלוריות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מתכון זה מ רשת מזון דורש להחליף ג'ינג'ר אייל, סוכר עדין במיוחד, מיץ תפוזים ותותים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 41%. מתכונים דומים: מימוזה סלק כתום, מימוזה של קרם כתום, ו ממרח גבינת שמנת מימוזה לבייגל או טוסט.

הוראות

1
מכניסים מיץ תפוזים, גרידה, חצי וחצי וסוכר לבלנדר ומעבדים עד להמסת הסוכר, כ-30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
יוצקים את התערובת לתבנית רדודה ומקפיאים עד שהיא קשה, 4 שעות או לילה.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוציאים את תערובת התפוזים הקפואה מהמקפיא ונותנים לה לשבת להתרכך מעט, כ -10 דקות. בעזרת כף או כף מגרדים כף קטנה ומכניסים לכוס שמפניה. ממלאים לאט את הכוס בשמפניה ומגישים מעוטרים בתותים.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
שמפניהשמפניה
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר