קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

ממיסים את הלב טונה מומסת

ממיסים את הלב טונה מומסת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל להמס טונה הלב שלך להמיס. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 946 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 47g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה שטוחה, חמאה, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלפפון החמוץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Coffeecake מערבולת קינמון כקינוח. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו ממיסים את קינוח הפרוזן יוגורט, טונה מומסת, ו טונה מומסת לשניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטונה: בקערה גדולה, לשבור את הטונה עם מזלג ולהוסיף את המיונז, מיץ לימון, בצל אדום, בצל ירוק, בזיליקום, כוסברה, פטרוזיליה, מנטה וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
באזיל!באזיל!
מנטהמנטה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים היטב לשלב. טעם ועונה עם מלח, פלפל ומיץ לימון ומיונז נוסף לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
פלפלפלפל
מלחמלח
1
מברישים את החמאה הריכה בצד אחד של כל פרוסת לחם, מניחים בצד קצת חמאה לבישול הכריכים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
לחםלחם
2
מניחים את הלחם בחמאה על תבנית אפייה. מחלקים את הטונה בין 4 פרוסות לחם ומעלה כל אחד עם 2 פרוסות גבינה. להשלים את הכריך עם הנותרים 4 פרוסות לחם, בצד החמאה למעלה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה ומוסיפים חצי מהחמאה הנותרת. כאשר החמאה נמסה, מניחים 2 כריכים במחבת ומבשלים עד קלוי וזהוב חום בכל צד. חזור עם שאר הכריכים. (אם המחבת שלך גדולה מספיק, אתה יכול לבשל את כל הכריכים בו זמנית.)
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים חם, עם חמוצים.
מרכיבים שתצטרך
חמוציםחמוצים

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.