קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

ממרח חזיר אננס

ממרח חזיר אננס
ממרח חזיר אננס לוקח בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-10 מנות. תבלין זה מכיל 64 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-4 גרם שומן למנה. תמורת 28 סנט למנה, מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם אננס, לחם שיפון חטיף, חזיר טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 16%. הציון הזה לא כל כך סופר. ממרח אננס, ממרח שרימפס אננס וממרח צ'דר אננס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מערבבים בקערה את גבינת השמנת, האננס והבשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם קרקרים או לחם.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
אחוז שומןאחוז שומן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

מטבל עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הקונצ'רטו של Medici Ermete Lambrusco Reggiano עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-23 דולר לבקבוק.
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן בחיך.