קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

ממרח סלמון מעושן

ממרח סלמון מעושן
ממרח סלמון מעושן עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 520 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 32 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שום, רסק עגבניות, רוטב ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 75% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: ממרח סלמון מעושן, ממרח סלמון מעושן, ו ממרח סלמון מעושן.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.