קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

מנגו וליים לאסי

מנגו וליים לאסי
מנגו וליים לאסי דורש על 3 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה הדמות שלך? למתכון ללא גלוטן וצמחוני זה יש 278 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המשקה הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סיד, מיץ ליים, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: מנגו קסאר לאסי - איך להכין מנגו זעפרן לאסי-פונג'אבי לאסי, מנגו-צ'ילה-ליים לאסי, ו מנגו לאסי או עאם קי לאסי, איך מכינים מנגו לאסי.

הוראות

1
בבלנדר שלבו את המנגו, החלב, הסוכר והיוגורט. מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מוסיפים את מיץ הליים ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
3
יוצקים ל -4 כוסות צוננות ומקשטים בפרוסות ליים טריות.
מרכיבים שתצטרך
פרוסת לייםפרוסת ליים

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

גוורצטרמינר, שנין בלאן וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. שמורת לוסיין אלברכט גוורצטרמינר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
לוסיין אלברכט רזרב גוורצטרמינר
לוסיין אלברכט רזרב גוורצטרמינר
שמורת גוורצטרמינר עשויה מענבים נבחרים (ראשוניים). מתפוצץ עם ניחוח של דבש, ורדים אדומים ופירות טרופיים,עם זאת יבש ועשיר בחיך, יין זה מקסים לשתייה אחר צהריים חמים בפני עצמו או לזווג בארוחה עם עופות עשירים וקרמייםכלים. זה משחרר הן את הפה ואת האף ליצ ' י, עלה כותרת עלה ארומה תבלין.